skutan <3

Seriöst jag älskar skutan!
Personalen & Styrelsen bästa humorn & alltid glada & snälla. :) <3
Ingen som är sur & bitter utan alla skrattar åt mina skämt & allt bara e underbart!
 
Speciellt fanny, åh herre min gud. Har aldrig skrattat så jävla mycket som med fanny, en riktigt underbar & rolig bra vän & storasyster! & vi tycker exakt samma sak om saker & personer. Awsome! =) <3 love u <3
 

Iallafall idag har jag varit på skutan, kom dit tog in lanzo, gick in i hagen mös lite med mullerulle! :) Så goo ponny!
Gick in & åt lite, sen ut igen & fylla på vatten i hagarna, ta in hästar & gå på promenad med åsnorna :)
Sen in & va med fanny & sandra, käka 2 våfflor, sen ut rida rajmik med fanny på jaffa. Han var stum som en sten och stel som en pinne :p Men aja galopperade av honom & sen gick det bättre. Vi e seriöst det finaste paret på skutan :) Som 2a kommer fanny&jaffa, gillar inte hästplayers.. Aja, sen upp med rajmik & jaffa, fixa humlan och se när fanny red henne, gick skita bra :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0