Mina 2 roligaste '' smärt '' minnen

1 : Red ut barbacka med min grupp med ja alla som red i den jag red rajmik aurora bakom mig alegro nån på lydia framför så rider vi i skritt o jag bablar såklart med alla på långa tyglar typ o sen så rider vi på ett getingbo så ser jag lydia börja stegra bocka stegra bocka o sticker så kortar jag tyglarna ( tur att jag hann) så börjar rajmik kicka o ställa sig o hålla på o jag fattar nada vad som händer så ba bockar han av mig så jag landar med ryggen på en sten o så ser jag alegro o dani som sitter på stegrar o hon glider av på rumpan hahaha!! Sen sticker alla o alla gråter o gråter o heelt kaos o hästarna sticker så står jag o garvar åt alla som gråter medans jag gråter själv.. fyfan.
 
2: Tolkade med 4 vänner för något år sen på ridbanan en häst blev koko för en pulka och ja de hände lite saker, och jag såklart kan aldrig vara seriös börjar skratta '' ring ambulansen'' medans de hände lol haha så garva så börja alla gråta för alla trodde hon skulle dö, medans börjar rajmik & mellory fightas i hagen (panik) mellory fastnar med sitt ben i rajmiks grimma o vi alla får panik så jag börja gråta ännu mer så vi lät som en kör haha!! Sen så kom pernilla o fick bort dom (tur) trodde dom skulle dö hahahah. Fatta va ont för rajmiks nacke med en fet jävla shettis hängades där. Sen gick vi  världens skäll fatta ej varför sen fick vi ej rida mer o så va de slut. :(
 
2 saker jag ALDRIG kommer glömma! helt sjukt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0