tjenare

har haft en najs dag på runsten slutade med illamående, migrän och ryggvärk = lite grinig hehe.
Kom hem åt mat kolla på tv o så, sitter här nu har pratat lite tävlingar med michelle och eventuell medryttare på rajanbajan, eller vi får se hur de blir med det. Men imorgon ska jag åka till hööks och handlar det sista. Lite smått irriterad nu på kvällskvisten men vad gör det att folk snackar skit om världens finaste ponny som fucking äger sönder alla ponnys, när man vet att han är min. <3 Vi ska seriöst visa alla vad vi går för, och jag står med amanda bokstam så jävla bra! :D
 
min fina, detta år ska vi skita i alla och köra vårt egna race <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0