Rajmik

Du betyder så jävla mycket för mig även fast du kan vara så jävla korkad, det har känts som att du har varit MIN egna ponny, jag red dig 24/7 jag gjorde allt för dig, och gör. Tiden då ni fick mindre mat pga idiotiska saker, så gav jag dig mer mat. Jag red dig när jag ville & nu är det så jävla svårt att släppa taget. Att dela med av dig. Att följa regler. Folk klagar på er, folk tycker jag är förstor folk överdriver & folk snackar. Men fuck dom, för vi har en historia. Kunde knappt rida dig när du kom, har utvecklats på dig. Du var min stjärna & du var min lärare. Vi har ställt upp i alla tävlingar, alltid varit stolt & glad. Blivit förstörd & gråtit. När du åkte tillbaks till taffsnäs, jag gick upp vid 2 fixade mig och mötte juliaw vid 3, vi gick till skutan, gick in i hagen. Klippte svansen, grät och sommnade i hagen en stund vaknade och grät ännu mer då du buffade på mig. När du klev in och såg transporten åka iväg, brast julia i gråt och då började jag oxå.. När folk ser på mig så ser jag ut som en stark & bitchig person som inte bryr mig om dig, men jag svär vid gud att du är mitt allt och jag älskar dig mest på stället & nu när jag tänker tillbaks på gamla minnen exempel KM 2 placering alla andra faila förutom jag & cassi som är personal! Det är stort för mig, så brister jag ut i gråt. Varje tävling så efter så känns det som att du gjorde bra ifrån dig med mening asså att du vill göra mig glad, man ser det i dina ögon. Du vill alltid göra ditt bästa & inte få mig ledsen\sur. Och rajmik när du säljs från taffsnäs som pansionär så kommer du till mig. Jag lovar! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0