lördagkväll & söndag

 
Åkte till maxi & köpte chips, cola och powerade & frulle. Åkte vidare till stallet sen & kollade på när folk red & chillade i stallet & huset. Sen åkte jag och backis till henne & sen vidare till maxi  vi köpte godis & sen åkte vi vidare till stallet, sen när vi va där så red fanny,tuva och patricia, gav hästarna lite lösviktsgodis :D
 
Sen åt vi tacos & kolla på mello, blev så jäkla sur att jag ville ba gråta och slå alla. Haha, anton förevigt <3
Så kollade vi på breaking dawn 2, mysmys! Så blåste vi upp alla madrasser, sov brevid fanny skit skönt!
Vaknade av att annelie sa att jag skulle rida ut på rajmik? Jag ba wtff. Haha, upp & hoppa och rida ut, mysmys :)
 
Hade även min hästis lektion på eftermiddagen,  barnen fick rida barbacka, körde lite slalom,ridvägar, träna på att trava & trava över bommar. :) Jätteroligt tycker dom! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0