upsii

omg ååhh jag är såå blåst hhihhiih!! Jag är stockholms häst kissiee ååhh min blogg ägeerr!! ÅHH tackk äär såå blååst!! :D <3 <3 <3
tar knappast åt mig bitch.

Godmorgon på er! Vaknade vid halv elva smsade mormor & så hade vi en liten överrasknings frulle för mamma som fyller 50 år idag! Weehoo alla blir bara äldre & äldre. Åt melon, bröd, ost, jordgubbar, krozanger, jucie och massa gotti gott! <3 Vid 2 åker jag och mamma och kollar på ett stall som vi har ringt på ska bli as kul! :) Sen hem chilling out ringa en till människa och prata. Sen får vi se vad som händer ikväll, kanske ut med friends, träffa bästavännen? Fan vet jag asså, jag är ju blåst ´har ju inga vänner hahhahahahahaha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0