Shalalalalaa

Godmorgon på er! :)
Ska idag seriöst börja packa, fattar inte varför jag ALDRIG hinner eller orkar göra det. Är så jävla glad, på fredag får jag se mina 2 älsklingar, framförallt rajmik :) Åh seriöst världens bästa läger, tipsar om det till alla!
 
Igår var vi på skutan hade ett åsiktsmöte, gick bra typ. Sen va jag kvar med fanny hennes mamma och matilda, sen drog dom till jaffa och jag drog hem till mörmör och åt, sen sommnade jag direkt, haha sliten tjej.se!
Vaknade efter nån timme och då åt vi glass och kollade på solsidan! :)
 
Men idag händer inte så mycket, mest packa och bestämma vad jag ska ha med. Bloggar senare! Puuss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0