Finland

Hej alla, idag är de söndag och jag och Cissi sitter på tåget i Finland till helsingfors. Kan börja med o berätta att båtresan från stlm t karis Åbo var helt sjuk. Vi hade hytt ganska långt ner o de bokna p banka hela jävla natten så sov Max 3 timmar. Jag trodde vi va med i tartanen filmen,, är på inpaDen så den skriver lite konstiga ord men de får ni leva med. Annars nu i Finland har vidgått på resturanger osv. Igår hade vi typ kusin träff o träffa mina småkusiner. En va i min ålder o så satt vi där några timmar o så åkte vi till en grill hahaa. Orkar inte skriva här nu på tåget så skriver på tisdag. På onsdag bär de av till sköna gröna taffsnäs gård. Längtar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0