chiao!

Åkte till handen vid halv 4 och sen gick jag och bästavän runt och snackade lite skit haha vååran bästa gren. Ja jag provocerar. Sen kom fanny,yasamin och matilda vid 4 och vi gick till ecpresso house och us bjöd fika, så tog en hallonpaj och en coola. Yummi! Sen hade vi us möte och tyvärr ska matilda och yasamin hoppa av. Blev lite ledsen för dom är som två storasystrar & mina förebilder. Yasamin min blatte & Matilda den skötsamma '' mamman''.
Så vi fick ta nya roller i us, fanny är ordförande, jag vice ordförande plus kassör, julia skåpansvarig.
Fyfan va skönt att jag inte är skåpansvarig det är så jävla irriterande när folk inte betalar eller tömmer sina skåp.
Efter mötet så gick alla åt varsitt håll, men jag och julia gick till gina kollade runt och ville seriöst köpa ALLT!
Men fattig som jag var i plånkan idag så köpte jag bara en tshirt men imorgon ska jag och mamma dit och handla.
Har precis packat nästan allt till taffsnäs. Åker på fredag ju! Men lite störigt när donja och zakira kommer och ska hjälpa till, genom att springa iväg med mitt hoppspö och sätter sig överrallt.
 
Men nu ska jag smaka lite blåbärspaj som mamma gjort, hehe i love paj liksom.
 
bento <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0