S M I N K F R I D A G

Den här dagen har verkligen gått snabbt, älskar onsdagar nu hihi :D
 
Vaknade vid 8 och gick upp och klädde på mig och fixade håret, sen satt jag i soffan med mobilen och checkade bloggar & instagram. Gick  till skolan vid halv nio och så första lektionen var engelska, fett soft vi snackade om verb och obestämd och bestämd regel typ. Sen matte,svenska,no och idrott. Omg på idrotten jag lovar de va fett roligt de va typ som ett gym med situps och hopprep osv. Sen efter i omklädningsrummet så satt vi tjejer kvar och snackade osv, sen gick jag hem och har nu ätit och spelat lite starstable heheh. Nörd? STOLT NÖRD! :D
 
Så ikväll blir det en lugn kväll, hemma och ta det lungt och plugga annars taggar jag ut med någon kompis. :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0