drama överallt

 
det första jag ska säga till dom som stör sig eller känner sig träffade sluta läs min blogg! va fuck är problemet.
 
1. nu är det drama på skutan, och seriöst så pallar jag inte bry mig. Jag tänker ej hänga ut någon\några så säger inga namn eller nåt, men att kalla varandra för jävla falsk fitta. De e över gränsen!
( int hänt mig)
 
2. Jag ´fattar ingenting, tror att alla har en egen åsikt om mobbing. Att inte svara i telefonen\sms, händer alla?
Dock tkr jag mobbing är om flera personer hoppar på en o säger saker framför alla eller gömt.
 
3. Jag har aldrig upplevt att jag är en såkallad '' mobbare'' utan jag har det skita najs på skutan med fanny, keto michelle & alla :D Tror dock att dom som är lite '' mobbare '' blir mobbade själva
 
4. Mitt liv leker & jag läser inga bloggar förtillfället! Så alla varsogoda & skriv, jag får endå reda på ALLT.
 
pusspuss! <3
 
Hade ba lust att skriva ut, och om någon jävel inte kan acca att detta är min blogg och inte nåns annans så gör jag den lösenordsskyddad!
 


Kommentarer
Anonym

Varför tar inte personalen tag i problemen? Det kommer skutan förlora på...

2013-04-03 @ 10:09:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0