DN&LANZO

Var på dn idag, roligt.  Vi fick kolla hur man gör en tidning och göra en egen löpsedel&ett eget repotage. ÅH deras macbooks ♥ 
Åt på eonken med becca. 
 
red lanzo idag. så fin ponny!! först bråkade vi lite. Sen fattade han att det är mycket skönare att gå där nere. :) red ca  50 min, gjorde halter, öka  minska. Satt ba ner i traven med lite breddare händer & JAG VET ATT DET ÄR DÅLIGT BLABLABLA!! MEN HAN ÄR INGEN SM PONNY. 
Iaf, tog 2 galopper i varje varv. 2a galippen så bara sprang han i galoppen. Gjorde om, med en öövertydlig
skänkel. Inget händer. Tar tyglarna i en hand & ger han ett rapp. BOCK BOCK BOCK HELL YEAAAH STAKETET. men han fick ej av mig ;) tog dom 2 sista galipperna i andra varvet, red i lååååång form, travade av & sen skritta jag av.  Duktig häst! Synd bara att inte backis rider honom längre :/ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0