det är helt sjukt

Vi två, vi har haft sjuukt roliga & bra minnen, stunder som jag aldrig kommer glömma. Men vi har även haft fett dåliga stunder, stunder som jag bara har lust att hoppa på dig & slå sönder dig.. haha.
 
Mååånga personer har alltid försökt komma i mellan oss. Har cirka 2-3 gånger varit sjukt nära på att flippa sönder på personerna & dig. Varit fett nära på att bryta mellan oss helt, men dom stunderna då vi ''dissat'' varandra för andra  vänner, som vi båda har gjort, så har iallafall jag & tror att du oxå har kämpat för att inte släppa varandra.
 
Kommer aldrig att glömma första dagen ´vi möttes, haha seriöst? vi har gjort så jävla sjuka grejer tillsammans.
vi gick ut i kjol & nylonstrumpor & klackar i snöstorm? & åkte pulka. Oherre. Men vi va små då, yolo.
 
Helt ärligt, vet jag inte vad jag skulle göra utan dig? Du är den närmsta vän & typ den enda som man kan berätta ALLT för. Om jag gillar nån säger jag det bara det till dig typ.
 
Jaja jag har skrivit värsta texterna om oss, men helt seriiiöööösssttt sååå älskar jag dig<3
 
Förlåt för alla dom gånger vi har bråkat.
 

Dagen då vi möttes,
var vi på min gård, du hade precis flyttat in. Jag och wirre var ute och lekte med våra barnvagnar & bebi born.
Så kom du, blont hår & kort & pinnsmal, sen kom paula & wirre va med henne, så var det du och jag kvar. Vi började leka, lekte i säkert 2 timmar, men barbie hästar o allt. :D Sen gick vi till dig, och blev attackerad ( på ett bra sätt ) av din hund, haha bleev rädd. Sen åt vi hamburgare & lekte med barbie igen, sen resten av veckan så sov vi hos varandra om jag minns rätt. Min mamma hade jobbat kväll då, så hon visste inte vem du var. Direkt 8 på morronen så sprang jag ut, och mamma frågar '' vart ska du!! '' och jag svarar '' till min nya bästis julia''
Haha, hon trodde jag var typ störd som ja älskade en vän så mycket.
 
Sen alla minnen på din gamla sommarstuga, al


Kommentarer
ketoooooo

Tack så fkn mkt bästiii, jag vet inte hur många gånger du har funnits där för mig, varje gång jag har mått dåligt så har du alltid kommit fram t mig och fått mig på bättre humör. du får mig att vilja fortsätta m de jag gör, du ställer upp för mig, i torrt och vått. att ha dej som en såhär nära vän gör mig sååå glad, tänk, 9 fkkn åååår i galenskaper, bus, ledsenhet osv osv. jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt du har gjort mot mig, betalat massa saker. jag älskar dig mest, tusen gånger om, och jag menar de. jag e så glad att personen inte splittrat på oss, asså fuck henne :* INGEN kommer komma imellan oss, jag loovar! Jag glömmer aldrig första gången vi träffades, såå jääffla kul, älskar dig mest, jag finns ett samtal och några hus bort från dig, så call me eller något om de är problemn,jag försöker finnas för dig, vill få dig på bättre humör varje dag!

Haha shiiit värsta inlägget men ja du förstår, syskonkärlek :*

2013-04-15 @ 15:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0