haha fuck this shit

asså måste bara säga en sak, att alla ni som tror ni är värsta sakerna och går runt och putar ut med eran kropp, gör inte det. Asså de finns några smalisar här i området som går runt och putar ut allt dom har och tror dom är fina? Asså mannen, skaffa kurvooor!!! Jag säger inte att jag har världens finaste kropp men jag är häldre fet änn platt överallt, jag har iallafall rumpa och behöver inte puta ut med allt haha, asså nästa gång jag ser nån som jag umgås med göra det, kommer ta ett allvarligt snack förfan :) DET ÄR SKIT IRRITERANDE MED ALLA SOM TROR DOM ÄR FINA MED SIN KROPP BARA FÖR DOM ÄR SMALA OCH DOM HAR INGA KURVOR, INGEN RUMPA INGET SLUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE ÄR IRRITERANDE JAG TROR ERAN RYGG KOMMER BRYTAS AV.
 
puss alla haters & lovers. :)
 


Kommentarer
julia k

..

2012-09-02 @ 00:15:39
JuliaW (TEAMRYTTARNA)

lol haha

2012-09-02 @ 09:01:38
URL: http://teamryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0