folk som är falska

de finns personer här i livet som jag verkligen blir irriterad på och en person går och snackar skit om folk dag in och dag ut hon leker fin hon är skitful det är sanningen, hon gillar 100 killar oo tror alla gillar henne, jani jag har bra kontakt med de flesta boys oo alla tycker hon är skitful!! Hon sitter och snackar om att hennes liv suger blablabla man ba k?
 
Sen blir jag oxå lite irriterad när man har saker som inte är ens egna? som om att jag skulle gå i skolan och ta edytas jacka oo gå runt oo se ut som ett rikemansbarn. men sajk, OO NEJ DET ÄR INTE RIKTAT TILL NÅGON FUCKING SPECIELL PERSON!!
 
SÅ JÄVLA SUR.
 
saknar taffsnäs, bara glada miner <3
 


Kommentarer
Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

jossan, nu får du fan ta och ge dig. Jag vet att du menar mig på båda sakerna, gör som du vill men du kommer inte långt på de.

Svar: men har du problem eller hur vet du du känner inte alla i mitt liv eller hur? har jag sagt att jag ska komma någonstans eller? nej dåså. känner att det finns väldigt mkt luft ute idag
josephine grönholm

2012-09-12 @ 14:48:09
URL: http://teamryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0