as long as you love me.


det här är min blogg och jag skriver vad fan jag vill. Så sluta tro att jag inte kan skriva vad jag vill här :)
 
vet inte hur jag ska skriva detta inlägg mitt liv är helt delli.com på ett bra sätt.
 
Jag vill inte komma på ridlektionerna ibland för tycker att travare är tråkiga har inget emot dom men känner att dom inte är speciellt utbildade och jag inte kommer någon stans på dom, samtidigt vill jag rida hela tiden och komma någon stans, jag vill verkligen ha egen häst men samtidigt inte för alla kompisar tar upp min tid oo allt. Vill verkligen ut på tävlingsbanorna och komma någon stans, men vill bli skitbra på dans oxå, och jag går i skolan och har lite ångest problem med hur jag ska hinna med allt..
 
Samtidigt vill jag inte ibland till stallet för att det är inte så bra stämmning och de va skitkul förut när flera av mina kompisar va där michelle och alla, nu är det bara 2 st där? som är stallbästisar eller vad man säger. Inte så kul att va där då eller?
 
Sen är det han som gillar dom perfekta, vafan ska jag göra? mullig och allt.
 
Tack att jag föddes, känns bara onödigt att leva? Inget är som jag vill ha det, tack gud.
 





Kommentarer
Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

jag älskar dig mest bästavän ♥♥♥

2012-09-05 @ 10:29:35
URL: http://teamryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0