hoppa terräng med bento

Tjenare bloggen! :) Igår var det ju måndag och vi hade ridlektion. Så jag fick bento och vettefan varför jag fick han, men sen visade sig att jag var tvungen att ha bento för jag har den magi att få stopp på honom hihi. (stolt (a) Ne driver :) Men hon sa faktigst så.
Senare så hoppade vi däck, han vägrade 2 gånger och hoppade 2 gånger som jag venne vad så jag tappa stigbyglarna, men de gick bra :) Så hoppade vi upp och ner hopp, han stack där 1 gång men fick stopp på honom snabbt. Så hoppa vi ett stockhinder och galopperade vi av hästarna :)
Idag är det ju tisdag och de är sista dagen jag går i skolan denna vecka untz untz !! :D
En bild p bento men ej från idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0