saker ni kanske inte visste om mig

jag har så sjukt bra självförtroende och vet redan att jag rider bäst på skutan, like a boss. 

fattar inte vad folk säger om lanzo? att han är seg och dålig? wtf, läänzoo är den finaste fjordingen som finns på skutan, värsta hääästen. 
 
ja jag kan vara en bitch men kan vara snäll oxå

hatar människor som tror dom vet allt & tror dom rider som jan brink 
 
i femman och fyran så var jag helt kaos, speciellt i femman om någon var kaxig så hoppade jag på den. har inte hoppat på ngn på fett länge. 
 

Jag börjar tröttna på att rida rajmik, han kan ingenting inga muskler eller nått han går bara med på hästis lektioner så sitter ALLA och klagar att dom sticker osv osv. 
 
Jag ska börja gå ut med en tjejs hund hon sitter i styrelsen, alltid bra med extra cash. 
 

Blir fett irriterad över att fjordingarna går ute och travarna inne, menar fjordingarna arbetar ju iallafall travarna gör ingenting utan äter bara mat och drar pengar.
 
NU HAR NI FÅTT VETA OM MINA ÅSIKTER, och jag tål kritik som fan. 


Kommentarer
Emma

Menar du i utebox? Utebox är inget fel, det är bara bra om det är på rätt sätt så att säga! Fjordingar är mer tåliga därför står dom troligtvis i utebox :)

Svar: på lösdrift menar jag!
josephine grönholm

2012-12-13 @ 15:39:16
Emma

Okej, men lösdrift är inte heller fel! :) Hade jag haft en egen häst så skulle jag haft den på lösdrift eller utebox om den passar till det så att säga. Dock är det ju viktigt att är hästen klippt och går ut 24/7 så bör den ha täcke på sig.

2012-12-14 @ 11:25:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0