Julhandlat dag 2 :)

 
Vaknade ca 10.30 och gick upp och åt frukost och fixade mig, sen drog jag och mormor iväg till handen c och har köpt julklappar till hela släkten som kommer till mormor imorgon. Känner mig duktig haha för att jag köpt presenter till alla och fina presenter! :D Så nu ska jag o cissi snart börja julbaka annars blir det bara jag :)
 
Imorgon är det ju julafton och då åker jag och backis till skutan och är med på julaftonsritten, ska göra en jättefin tårta till rajmik! Med knäckebröd, morötter och äpplen och sen knäckebröd igen :D Så blir det kalle anka standard kl 3, julbord och julklappsöppningar. Åh mys <3  blir nog inte så mkt bloggning
 
Sen på juldagen alltså den 25 så ska jag och cissi på bio. MYS <3
har btw fotat sjukt mycket så ni får bilder på juldagen!  
 
 Sen vill jag ge styrelsen på skutans gård cred.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0