hemma hos michelle :)

Hej bloggen, är hemma hos michelle just nu. Sov hemma hos henne igår och det ska jag göra idag oxå med amanda. Igår gjorde vi inte så mycket, red gullan och det gick inte så jätte bra, inte sammarbetsvillig haha. Men fotade michelle när hon red lydia sen, och vi åkte till henne och idag så var vi på forsen där hennes medryttarponny står som heter annie, skitsöt. Hjälpte henne med att fixa och hålla i saker, och de gick bra när hon tävlade henne. :) Sen var vi jätte frusna och jag och amanda satt och åt pepparkakor haha. Sen kom morfar och hämtade upp oss och sen åkte vi med tåget till trånkan. Nu har vi kollat på sveriges hjältar och ätit tacos. Och mina fjortisar står och plattar håret när vi ska ner till ica haha, imorgon ska vi till skutan för det är julpyssel typ. Men vi åker nog dit vid ett eller någon gång vid den tiden tror jag. Ska göra lite tidinställda då jag suger på att blogga haha. :)


Sååå fina, finns på www.michellesjoo.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0