Idag är en bra dag

Sha på er! :)
Ska till stallet med julia idag, var där igår oxå. Ska fota lite när onsdagsgruppen hoppar i hagen. Lalala, inte avundsjuk, jorå lite vafan! Men vad ska man göra, jag,fanny&aci rider privat varje fredag ju. Vi har ju oxå jump in the hage. :p Iallafall, sitter hemma i vardagsrummet har på mig en skön klänning och vädret suger. Jag som ville gå ut i klänning :( BUHU. Aja, har inget att berätta igentligen men kan först skryta om att jag leder i km med 2 vinster, sen kommer michelle med två andra platser, sen matilda med 2 tredje platser. Japp, vad gör man. Samma placering som på dressyren haha!
 
Kan berätta lite oxå hur framtidens helger ser ut!
 
18/5 - poänghoppning i hagen
25/5 -  50 cm känna hur han är
26/5 - 60&70, kanske 80. Dom har styrkit 90 :(
1/6 - Badritt & sova i hagen
2/6 - KM hoppning
8/6 - Mysövernattning
11/6 - ej en helg, men charlottee wittbom!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0