sol heela dagen!

Vaknade kl 10\11 och gjorde frulle, 2 mackor och 1 youghurt och ett glas vatten och satt mig vid datan och kollade på andra avenyn hehe. Gick ner till skutan kl 12 och hade ej varit där innan på 1 månad så de va kul. Hjälpte till på ett ridläger lite och hjälpte löken last träna humlan, sen satt jag annelie o löken o prata häst lite sen vid 3 kom mamma och mormor och hämtade mig så åkte vi till biltema, där jag köpte höpåsar, hovpensel,flexilinda, transportskydd och kraftmått, och krafthinkar, fan hööks har as dyra transport skydd och dom billiga är strl ponny. Skäms! :) Sen åkte vi till hööks där jag köpte pälsglans,jodopax,hovolja,lädergrimma,kedja,lindunderlag,hönät,något mer tror jag har ej koll hehe, gick på 1500 tror jag tillsammans och det gick på 900 på hööks så måste köpt nåt mer. men bilder kommer senare men en bild får ni nu :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
lisa

Ska du köpa rajmik? :)

2013-08-09 @ 23:07:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0