bio

jag o mamma åkte in t stan sergel o gick o köpte biljetter, sen va de 1 timme kvar t bion så ¨vi gick till indiska o mamma köpte lite kläder o kolla på gardiner, tråkigt för mig haha! Sen gick vi in i nån smyckes affär köpte en present där och så gick vi till hemtex, sen till bion o köpte popcorn o coola osv. Filmen va rätt bra, komedi o ja man garvade då och då. :) Sen efter bion gick vi till resturangen hurry&curry ochj åt indisk mat jättee starkt!! Efter de tänkte vi åka till södermalm o gå in i hästbiten men vi åkte hem istället gick till ica drog hem åt middag sen gick jag till ica o köpte singoalla och coola så satt jag o mamma på filmen ego o kolla på den typ 6gången jag såg den haha! Alltiiid lika bra!:) Sen somnade vi.

Nu har jag inte gjort så jätte mycket utan har tvättat alla mina ryktborstar, magic brush och ja allt haha, håller på o tvättar mina rosa lindor o ska väl fixa så att alla lindor e på en plats alla täcken på en plats osv. Sen ska jag städa mitt rum :(

Höjdpunkten på dagen:
* Att jag ska beställa hem ett par ridstövlar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0