Top tio skutan händelser!

* när jag ramla av rajmik på en 30 hinder ( pinsamt) och keto tänkte hoppa över mig
* när vi tolkade på dalme & bento omg
* när jag faceplantade i terränghagen när jag skulle hoppa ett hinder utan häst.... hahah
* när jag ramlade med skottkärran och gled ner för backen hahah
*när jag ramla av lanzo i ett träd.. hästjävel
* när jag va med på maskerad hoppning typ 80 cm och rajmik vägra och jag var utklädd till ängel och flög över oxern med hans träns i handen och faceplantade
* när jag ramla av 4 gånger på en bana på en hoppkurs faceplanta 3\4 gånger..
* när jag hade kurragömma med brisk på ängen så stack alla iväg o han sprang in i ett träd o jag blev ledsen för jag skrapa upp handen på trädet hahhahahaha
* när jag tog en power shot med fanny ahhahhahahah
* på spökövernattningen 2011 jag skrek som att jag födde barn AAAAHHHH TYST AAAAAAAAHHHHHH Hahahahahahahhaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0