Stallmys!

 
Vaknade runt 8 men somnade om och sov till 11, stack med gizem till handen och hon köpte ett par mjukisar & så köpte vi donken och drog till mig och åt. Snabbt på med ridkläderna & åkte med sandra till stallet. Tacki :)
 
Red bento för att han ska uppfostras -.- Vill ju ha rajmik, ja jag är satsare inför KM. :)
Red lite skänkelvikningar, i skritten gick det inte perfekt men helt ok, men i traven ouff blev fett glad för han flyttade på sig utan att jag behövde överdriva med vikthjälperna eller skänkel. lite störande när folk inte kan högerregeln.
 
Sen efter ridningen satt jag och snacka om mina planer för KM med sandra fanny och juliak, haha dom fick ju ett litet skratt :)
 
Sen åkte vi till max & satt och fettade oss ( annelie, sandra,jag,jk,fanny,jennifer) gott var de :D
Känner mig lite dum att jag har lyckats äta donken + max på samma dag!!!! ne ska ut och jogga imorgon, har faktigst ett par riktigt sköna skor. :)
 
Imorgon ska jag & fanny och ev keto till lyckås och köpa ett äppelbett till lyckås, ska nog köpa ett par ridvantar slarvar bort alla haha. Sen hem & g¨å till ica och köpa tacobröd sen dra till skutish. Vi ska ha taco kväll & kolla på mello, sen sova där. Jag & fanny ska sova tsm på min dubbelsäng haha, sooftish. Vi är typ skapta för att sova brevid varandra :D
 
Sen upp på söndagsmorgonen och ha grupp, gääääääääääsp.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0