sanningen ni inte visste

alla ser mig som en bortskämd unge som får allt jag pekar på. alla tror mitt liv är perfekt & jag har aldrig gått igenom något.
 
min pappa är en missbrukare.
på alla sätt. 
vissa jular har polisen fått komma och hämta honom, jag var liten super rädd & grät. 
MIn mamma & pappa bråkade 24/7 jag gömde mig under sängen & grät. 
jag har alltid känt att jag tar hand om mig själv & otrygg typ. 
 
men när jag blev ca 10 blev skutan min räddning. HÄstarna där jag kunde släppa alla tankar. 
Kemir den lilla svarta satt jag med och pratade med omallt, när jag blev mobbad, problem hemma osv. 
Men han åkte & brisk gjorde det oxå. (red brisk 24/7) @dom åkte i samma månad. Jag var helt jävla förstörd. JAg grät till söms & ville ta livet av mig. NU hade jag ingen? augusti 2011 kom 4 fjordingar. JAg fastnade för rajmik, nu 3 år senare ca känner jag mig bättre & starkare. Men paniken finns inom mig, när han åker. VAd händer då.. 
 
så sluta ha fördommar om bitches


Kommentarer
Julia Wester

Fett synd.. Du vet den min mamma bor med nu, asså jag gillar ju inte han för att polisen har också hämtat honom några gånger. Jag har också kanske kallat dig bortskämd men då har jag sagt det för att jag varit sur på dig eller typ nått, haha. Men du är inte det, asså jag mena, du är KNAPPAST bortskämd om man kollar på Nellie Berntsson. Hon får ALLT.

Och när Rajmik åker så hyr eller köper du honom! :)

KRAM!

Svar: tack <3
josephine grönholm

2013-03-06 @ 14:43:37
URL: http://juliawester.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0