yepp jag är bortskämd och för det ska jag irritera ännu mer

* jag är  så bortskämd att min hjälm försvann vänd kanske 800, dagen efter åker vi till hööks och köper en ny för 700-800, ridbyxor och spön, Kl strumpor
* jag är så bortskämd att jag går på ridläger för 6000 varje år.
*' jagär så bortskämd att jag är med på kurser för 1000 i 3 dagar
* jag är så bortskämd att jag har ridbyxor för flera tusen
* jag är så bortskämd att mina pannband är värt mer änn vissas outfits
* jag är så bortskämd att jag spenderat tusen lappar på shabrak
och listan kan fortsätta, men jag har en sak att säga.
 
´jag kmr fortsätta köpa ridbyxor för flera tusen för i dont care, tror ni jag ska se ut som en häxa i stallet?1
 


Kommentarer
mysan

Det är dina föräldrars plånböcker som drabbas, ingen annans, dessutom behöver det inte vara dyrt för att vara snyggt :)

2013-07-01 @ 02:47:05
URL: http://kentsdotterns.blogg.se
mysan

Det är dina föräldrars plånböcker som drabbas, ingen annans, dessutom behöver det inte vara dyrt för att vara snyggt :)

2013-07-01 @ 11:30:10
URL: http://kentsdotterns.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0