Saker du kanske inte visste om mig..

.. får panik av skräckfilmer, speciellt the gruge ( samara) och när jag e ute och folk skrämmer mig.
.. har världens humör, kan vara på skit bra humör och sen på 1 sek blir jag en argbigga
.. är seriöst inte rädd för någon på skutan, ja jag har attityd men om någon skulle skälla ut mig skulle jag göra det åt personen haha!
.. fucking hatar när folk kallar mig bortskämd, aaa fuck you jag har pengar att köpa märkes ibland och?! bara för ni e fattiga och slösar pengar på onödiga saker
.. är väldigt pengarberoende, måste ha koll på allt! direkt när mamma köper exempel 3 paket makaroner så säger jag direkt kunde du inte köpa 2 paket så kan jag köpa blablabla haha
.. alla mina pannband som jag haft kostar 1400 tillsammans alltså 3 pannband
.. kan ej acceptera att människor som är mindre hästkunnig än mig ska rätta mig?!
 
 


Kommentarer
Keto

Haha menar du mig på den sista?!

2013-06-29 @ 12:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0