bortskämd?!

jag har fått höra av folk att jag är bortskämd, kompisar, icke kompisar aa alla typ.
Men vad är jag bortskämd med? är det inte vanligt att ha ett par ridstövlar,ridskor, några par ridbyxor, jag har 9, ridstrumpor, hjälm ja blablalba listan fortsätter.
 
MEN att du som är arbetslös, eller får pengar av dina föräldrar men shoppar andra saker. Bitch please, du har inget att säga till mig.
 
AA jag är bäst för jag har ridbyxor för 1600 ska du haka upp dig på det? när jag får en dotter och hon börjar rida ska hon oxå ha det! BARA FÖR ATT IRRITERA DIIIIG.
 
det roliga är, att ni tror att ni kan sänka mig? det visar bara att ni inte har något förutom attityd.
 
 


Kommentarer
Mysan Kentsdotter

Sen finns det ju människor som faktiskt jobbar och även då inte har råd att leva. Det är väldigt många människor som shoppar bort sina pengar, men man kan inte alltid skylla på det. Att ha ridbyxor för flera tusen kan vara bra om man rider mycket, men det beror ju på varför man köper dyra saker. Om man gör det bara för att skaffa status och inte för att min faktiskt behöver det är det ju en överdriven kostnad och då säger du emot dig själv :)

2013-06-30 @ 12:23:02
URL: http://kentsdotterns.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0