Finneland

Har haft sjukt kul, orkar ej utverdera så mycket men släktträffen var kul och så åkte vi som idioter runt i bilar på rad i karis och letade efter ett kebabställe haha! Sen åkte jag o cissi till helsingfors på söndag morgon och vi gick till hotellet ó packade upp lite sen gick vi på stan och åt pizza skit god! Smälte i munnen <3 Ingen brandbergens slabb pizza direkt hehe! Sen åkte vi till borgbacken, o mina skor börja klämma ( köpte nya i helsinki) så vi åkte bara 2 saker, någon vatten sak skit kul! och träbanan. Sjukt stort och bra! :D Sen åkte vi hem vila lite gick en promenad i hammnen och sen gick vi till ett ica och köpte singoalla och cola o chips! Sen fettade vi oss och sommnade. På måndagen så vaknade vi gick och åt buffefrukost och gick o packade på rummet, sen kl 12 checkade vi ut gick på stan och kl 14 kom mamma med tåget och vi gick i en galleria och gick på ett torg sen gick vi till båten kl halv fyra, kl fyra gick vi in på båten. Sen på båten så gick vi på kareoke åt lite spela kort sov typ haha! De blåste jätte mycket så hela båten gunga o jag trodde vågorna va hajar \ sälar haha!! blondie.se Sen sov vi och vakna upp så gick jag o mamma och åt frulle sen va vi kl 10 i sthlm sen hem. ( tisdagen )
 
JUUSTE när vi va i karis fiskars så finns det en bondby där min mamma och mormor har växt upp typ med massa tjurar skit läskiga! Sen ett stall och så fanns det kattungar som pep i höet skit småå ååhh ville typ ta hem dom och sen fanns det 3 s´tora fast dom va rätt små endå. Lite större änn donja o zakira skit söta o en hund! Men sen råka jag gå i lera med mina vita skor. Därav skoskavet i helsingfors. :(
 
finland
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0