Aloha!

 
Hej!
Igår hände inte så jätte mycket förutom att jag och mamma kollade på 2 jätte bra filmer. Asgrymma! Tills jag sommnade och orkade knappt prata! Idag har jag suttit mest vid datan läst lite bloggar och kollat hästvideos på youtube. Älskar att göra det. Åt lite frulle vid 12 ca och sen satt jag mig vid datan igen och så har jag kollat på tv och latat mig. Men tog tag i mig och satte på mig en skön blus och ett par jeans,satt upp håret och sminkade mig lätt och gick till mormor. Nu är jag här hos världens bästa mormor och sitter vid datan IGEN. Haha, fattar ej hur jag lyckas. Ska i alla fall vara här en stund och så ska vi äta korvsoppa till middag, bara mormor kan göra den så som den exakt ska vara och den är sååå jäkla god! Favoirten! :)
 
Imorgon så ska jag packa hela dagen och sitta vid datan hehehe.. nej men ärligt vi ska åka till Finland och kommer hem på tisdag morgon. Så imorgon kväll åker vi med båten och sover där sen vaknar vi upp i åbo. Och sen åker vi bil till fiskars och så ska vi bo där på hotell och gå runt där och mysa, och på lördag ska vi ha en släktträff med alla kusiner och deras barn o barnbarn och ja ni fattar. Och vi ska även ha grillfest hos min mormors bror, sen åker jag och min moster cissi  till Helsingfors och så ska vi bo där en natt på hotell och så ska vi gå på tivoli Borgbacken typ som finlands Liseberg\Grönalund. På eftermiddagen kommer mamma till Helsingfors från Fiskars. Sen åker vi hem med nattbåten till stockholmo! Och mormor och Lennart och min kusse andreas åker från åbo hem så ses vi i käraste stockholmo. Sen i veckan ska jag och mamma till taffsnäs och på söndagen den veckan ska vi till 50 års jubileumet! :) Med andra ord så har jag fullt upp haha! Var ganska länge sen jag skrev ett sånthär långt inlägg känner jag haha! :)
 
Ps. ska skaffa en ny blogg i augusti och den kommer äga! Kommer ha fett med intressanta saker! :D
 
 
 
 
en tjock dalme som jag verkligen INTE kunde rida! Såg förjävligt ut haha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0