usdan + nyårsafton

nyår: red rajmik en uteritt på långa tyglar i skritt ganska tråkigt men aja. Fixade i stallet, åkte till karinka och red på en mycket roligare uteritt, red i alla gångarter känns roligt att rida storhäst. :) 
 
usdag: fixade stallet med tjejerna, red bento & lanzo i hagen med alla andra, pigga hästar! Kul var det iallafall.. Behöver inte gå in på detalj om ritterna. åkte sen hem och sov gärnet och kollade på johan falk :)
. 9
idag: sov ut, kollade på tvn och åkte till fjodor och .karinka, följde med michelle till ridhuset, nu är jah hos michelle och ska slagga här. Imorgon ska jag följa med dit :)
 


Kommentarer
madde

Jo Jossan de finns en kommentar i videon och den e typ mobbing kommentar och de e dom från min klass som skriver att jag e cp och att min bastis e efterbliven och massa dumma saker

Svar: snorungar :( bry dig inte, bara avundsjuka säg t rektorn
josephine grönholm

2013-01-04 @ 10:14:53
URL: http://maddiloveswalia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0