skriver ut mina känslor

grejen e att vissa av er kommer kalla mig dissare blablabla jag venne vad asså, men det är inte roligt att komma till stallet. Det känns bara som onödig tid när jag inte ska rida rajmik som fucking inte ens kan göra ett sidled eller en skänkelvikning klockrent längre, det är ingen SKITDUKTIG som rider till honom och han är ju inte min häst så jag kan inte göra något, förut jag lovar han va en briar två han gjorde allt jag bad han om. Nu han gör ingenting för han går på hästis typ och helt fel rider till honom. Förut man behövde inte göra någonting typ man kunde lirka lite sen han gick direkt i perfektaste formen nu man måste sitta i 45 minuter i skritt och trav och göra lösgörande och ställa o jag venne vad. Han är inte min häst, jag tycker att han inte mår bra för han är inte samma häst längre. Han har förändrats helt, och grejen är att jag kan inte rida han på samma sätt och blir irriterad när han inte lyssnar eller gör som jag vill så då blir jag automatiskt hård i handen osv, jag lovar om han var min häst även om jag är lite för lång han skulle va skiiiiiiiiiiiiit fiiiiiiiiiin han skulle må som en prins jag lovar jag skulle köra honom o allt och han skulle ha jätte fina saker. Våra förra tävlingar gick skit bra allt typ alla småbarn såg upp till mig som om jag vore typ kungen nu jag är inte ens sugen på att tävla vill aldrig mer ens till stallet. kbry jag vet att någon kommer säga att jag tror att jag rider som rolf göran bengtsson osv, att jag inte vet hur han mår eftersom jag inte har varit där på sistonde och att jag är dum i huvudet och att jag har helt fel. MEN JAG HAR RÄTT FÖR JAG KÄNNER DEN HÄSTEN MEST PÅ HELA JÄVLA SKUTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen finns det ju vissa människor man stör sig som fan på och jag blir bara mer irriterad då och nä pallar verkligen inte tur att jag kan bli medryttare på karinka iaf.. 
 
Så ingen behöver tro att det här inlägget kommer bli till någon frågesport eller något så fråga om ni står mig nära eller något inte om  ni är en bonde från ingemanslandet. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0