märkes eller inte?

Ska man ha märkes eller inte? är det viktigt eller inte?
Asså när jag va ny inom ridsporten hade jag verkligen inte märkes grejer eller nått sånt, asså hade the basic sammetshjälmen ofc och plast ridstövlarna. Mer än så behöver man inte när man är nybörjare menar du kan ändra dig på 1 ridlektion om du vill va kvar eller inte.
 
Men nu tycker jag att märkes grejer är snyggare, jag har inte värsta märkes garderoben men jag har lite märkes grejer i ryttar & hästväg och de är mycket snyggare med stämplar och märken än bara basic.
 
Har dock blivit kallad bortskämmd sjukt mycket och har blivit arg pga det, men vet ni hemligheten i det? det betyder att jag är rikare och dom är avundsjuka :D
( hänt att jag tydligen e bortskämd pga tävlingar och mycket meer)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0