Fredag :)

Tjenixen alla!
 
Kom nyss hem ifrån skolan och de va ganska kul idag i skolan förutom en skit pinsam situation på engelskan när någon plötsligt ropar ut att jag vill ha barn med ronaldo osv osv för vi körde en lek, o vår lärare ba a men han är ju känd för att va den kattigaste fotbollsspelaren haha fett pinsamt. 
 
Nu sitter jag här i min säng och läser lite bloggar, ska kolla på swefilmer strax. Sen ska jag följa med julia till hennes medryttarhäst, vet inte om hon ska rida? Men hoppas hon ska det ska bli kul att se. 
 
Sen ska vi till skutan och rida lektion i gruppledargruppen 19-20 och ska rida rajmik idag ska bli skitkul. :) 
 
Igår: 
 
Var hemma från skolan hade skitont i magen, sen blev det bättre och julia kom hit och vi satt och nördade subway suft. Sen drog vi till grillen och käkade lite pommes och köpte munkar. :) Gottgott, sen drog vi till stallet och kom hem vid nio tror jag? halv tio kanske. Sen skypade jag med sköningar,. :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0