vill hylla dom!

Vi börjar med fanny & jaffa.
 
Jag har varit med och sett dom tillsammans från dag 1 då hon kom till skutan, jaffa har ridits av en liten unge som bara vill att det ska gå fort fort. Och hon va heeeelt crazy i början, jag var en liten rasist mot jaffa, för hon bara sprang ifrån mig i hagen när jag skulle ta henne o sånt. Men fanny fortsatte att jobba med henne, även fast det varit tufft & jaffa inte ens har lyssnat och varit en tickande bomb. Men nu efter 2 månader tror jag? Har jaffa blivit mycket bättre & lungnare, jag personligen skulle lätt köpt henne till fanny om jag hade råd :) Jaffa har vääärsta kapaciteten i hoppning speciellt, ouufffff hennes hopp dödar. Och jag tror att dom kmr bli en av min *& rajmiks konkurenter som man hatar :) ( skämt åt sido) Nej men hoppas ni fattar att ALL CRED TILL ER! speciellt till fannyyy som är skitduktig och faktist kämpar för att jaffa ska va kvar på skutan, och dom ska ha sin första BH tävling på lördag :D
 
Julia & manana
 
Jag tror att dom här kommer att fastna för varandra & att dom kommer börja tävla lite, dom ska oxå tävla sin första BH på lördag :) Manana har ju gått 140 klasser tror jag? Och hon är jätte fin. Dom två kommer nog oxå bli en liten konkurent på banorna haha, med lite träning & hoppkurser :D
 PS. julia va int rädd för att ta plats, vafan dom andra har int tävlat. <3
sist men inte minst!
 
Vill jag hylla mig själv för jag är så jävla grym & jag och rajmik är det finaste paret på skutan :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0