mogen or not?

Har ni någon gång blivit kallas omogen när det är du som är den mogna. Jag hatar sånt, istället för att kommentera anonymt och inte stå för vad jag skriver och säger på internet så skriver jag iallafall mitt namn och min blogg. Det är  ett stort fucking MOGNADS EXEMPEL!  Och ja det är det, eftersom jag är inte den tysta lilla flickan som e falsk och är jätte snäll mot personen och sen direkt sitter och snackar skit efter och hugger personen i ryggen. Bitch pleease, om du inte gillar något eller har någon åsikt säg den även om den sårar och sviker. 
 
Ja jag vet jag säger min åsikt när jag vill och hur jag vill men för det e jag inte en bitch? haha åh hatar människor som framstår som super mogna, duktiga i skolan, perfekta ryttaren, perfekta livet, perfekta familjen osv. Men i verkligheten så suger människans personlighet, ego, sur, dramaqueen, sämsta familjeförhållande, livet suger, och verkliiiiigen inte en bra ryttare eller något. 
 
Man ba whaaaat va hände?! Asså jag svär om jag va sämst på allt och aa ni vet var som en pundare eller aa livet sög så skulle jag iaf va ärlig och inte ljuga för att verka populär o ha det najs. 
 
jag vet oxå att jag klankar ner på många människor men jag stör ju mig på dom och dom har något fel eller något dom ljuger om för någon. Så jag har alltid rätt hahahaha. 
 
sen till dom som tror dom e bättre och mognare än mig, snälla ni vet själva sanningen och det är att ni är ju patetiska och jag e bättre. :) 
 
och nej inlägget e inte '' riktat '' till någon speciell person hahaaahahahahahahahahahahaha 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0