bento hopp

Red lektion för annelie igår jag, tuva och fanny. Skrittade fram i ca 20 min, red över 1 bom , sen kom vi i trav på 2 bommar, sen skulle vi hoppa ett litet kryss.
Sen tränade vi lite omhoppnsvängar på 2 kryss, sjukt nyttigt nu när det är vinter och hästarna tyckte det var jätte rooligt :D
 
Bento var sjukt duktig, var fett förvåndad. Han är ju den som är klumpig och går omkull o snubblar osv. Men han gjorde sjukt bra vändningar, bättre än rajmik haha. Så fick mycket beröm & de va bara en härlig känsla även fast höjden var typ 50
 
Så har anmält mig t en barbackahoppning på honom nu på sportlovet. :)
 
yes i know jag e bästa konstnären.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0