asså hahaah



Kommentarer
Maria Moondaughter

Svaret på din fråga på min blogg:

Hej
Jag vet inte riktigt har man blir "vildhäst", men jag vet att du ska ta bort några filer i den mappen på din dator som SSO ligger lagrad i. Observera att risken för att du tar bort fel filer är stor. Tar du bort fel fil så riskerar spelet att krascha. Jag rekommenderar inte att du fifflar med dessa dessa filer, och tillägger att fifflandet med dessa filer riskerar att bryta mot SSO:s användaravtalet.

Uppdragen som behandlar Justin har inte direkt kommit till någon slutpunkt än, utan en fortsättning lär nog komma i framtida uppdateringar från SSO-temet.

Mvh Maria

2013-02-19 @ 14:51:13
URL: http://moondaughter.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0