saker ni kanske ej visste om mig

* jag hatar travare! Skulle aldrig i mitt liv köpa elr tävla en travare
* Är en vinnarskalle, blir lack om jag inte placerar mig
* Stör mig på människor som tror dom vet bättre änn mig
* Har varit blondin,brunett,ljusbrun, slingor, svart, aa typ alla färger
* Vill äga taffsnäs & alla fjordingar <3
* Vill ha en häst uppstallad på skutan fett skönt
* Hatar alla som säger att rajmik är en bög i rosa
* Julia är min åsna <3
* jag <3 rosies vaniljbullar
* älskar sandra mäenpänänänä & hennes vovvä haha
* och alla på skutan ofc
* har 10 rosetter med rajmik. Dock är vissa borttappade haha
*  vet ej om jag vill ha ponny eller storhäst efter sommar. '
* HAR SKIT TRÅKIGT
* fanny järvå är skit bitchig men när man lär känna henne är hon snä´lll
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0