Privat hoppträning & nuy stall

Red privat för annelie igår, hade hoppträning. :)
 
Gick ner med rajmik & såklart försöker han slita sig, äckel. Men höll kvar, seriöst vem tror han att han är?!
Aja, hoppade upp, skrittade fram gjorde mycket volter och serpentiner bytte varv, yes allt.
Kortade tyglarna strax innan annelie kom ner, började jobba honom, sen kom annelie ner, skrittade på en volt, jobbade med skänkeln så han ska forma sig runt min inner skänkel, skit dum häst som bara vill till alla jävla STON!!
 
Aja, började trava, han va stel som en åsna i inner, bytte varv och red på en volt.
Så satte annelie upp en kombination på mitten av ridbanan, först va det ett kryss sen en oxer. Kom på första gången ca 50 cm, sen 60cm, sen 70cm, sen 75 cm , sen 75-80 + breddad oxer, gick skitbra. Förutom en liten fail, haha han gjorde lite glädje skutt & annelie tvingade mig ha jockey läder typ för att jag skulle stå upp i 3-punkt sits  & låta han göra allt jobb. Är fan van att jag ska göra allt haha.
 
Är iallafall sjukt nöjd med träningen! :)
 
Efter borstade jag honom, allt blabla, sen blev vi klara med stallet och åkte till max ( jag,fanny,löken,annelie)
Åt ett orginalmål + hallonpaj ååhhh dödar <3
Sen gjorde vi regndansen & åkte hem, haha kaos i bilen.. <3
 
Nu ska jag till stallet, funderar på om jag ska rida eller inte. Iaf, ikväll blir de brb med edytski <3
 
 
min nya crush låt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0