KM

 
Det är LB:1 på lördag, är nervös. Okej, till alla er som tror att jag bara vill vinna. Omg, nej. Jag vet redan att jag inte kommer komma på topp 3. Och det tycker jag är synd. Jag rider ej rajmik heela tiden, medans vissa rider sina hästar hela tiden. Ok, ja jag har inget emot det. MEN jag har ALLTID tävlat på pessoa. Och nu ska jag tävla på ett äggbett som jag inte är van att rida på. Rajmik är inte i full kondis, då alla småungar rider honom ( ja har mkt emot det kbry ) och då rids han inte ordentligt, asså han lyssnar knappt. Så jag vet redan att vi ej kommer komma i topp 3 i någon utav tävlingarna.
 
Så enda anledningen till att vara med är för att få bilder, och minnen.
självklart så kommer jag bli glad om jag placerar mig i KM, eller vinner någon gren.
Men jag tror inte att det kommer att hända. Och det är synd, för alla kommer få ännu mer fördommar om fjordingar -.-
 
Om jag bara fick ett halvår till, att träna. Då skulle jag inte tveka till vinst i dressyren & hoppningen.
Men som sagt, är bara glad att jag fått lära känna världens finaste ponny. Och han är min bästavän, och jag tror att på varje tävling så ställer han upp till 100% jag känner det.
 
Menar, förra KM så stack han runt med jaa, och med mig lyssnade han. Och jag svek honom inte heller, darför tog vi en 3 plats. Annars, om inte han hade ställt upp hade vi kommit sist.
 
Världens bästa ponny, nu gör vi detta till en rolig grej! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0