så här känner jag nästan varje dag..

 
jag går runt och har ont i magen för den dagen då jag inte kommer få rida rajmik, alla hästmänniskor vet hur det känns. Det är inte bara att börja rida någon annan, det är verkligen en kniv i hjärtat. Sen så kommer jag börja rida en storhäst 2 dagar i veckan så det kommer ju bli enklare att gå över till storhäst, men människor säger att ridningen inte är allt, jag vet det är inte allt men det är en jävligt stor del, fatta att ha sin favorithäst och det är vi två och sen så kommer det någon och tar den platsen från änn. Den här dagen har varit lite fuckup för jag har suttit och tänk på kemir och brisk, och rajmik alla känslor och tankar blir för mycket! Saknar en människa i mitt liv som fan, även fast det är mycket hat tankar mot den tjejen just nu. Du vet nog vem du är som du är smart 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0