lite åsikter kring skutan

fan, jag lär mig ingenting längre på mina ridlektioner, funderar på att börja rida för cassi? För hon fattar ju iallafall något, just nu på ridlektionerna lär jag mig ingenting!! Vi hade horsemanship idag typ och hoppade över stockar med småhästar, visst de var ju lite kul för jag hade russin och springa med han, men vi kunde ju hällre kört eller något, jag lärde mig ingenting. Sen så ska jag ju inte rida på skutan bara utan jag kommer ju rida en annahäst där jag kommer lära mig oxå mycket, vill verkligen byta ridgrupp till cassi men jag vet inte om hon har någon ridgrupp i min nivå? ...
 
Någon annan på skutan som känner som mig? Eller är jag ensam? För det är inte direkt så att jag pallar slösa 300 varje helg för en privatlektion
 
 


Kommentarer
Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

sant!

Svar: sv t keto: jaman!!
josephine grönholm

2012-09-24 @ 21:25:35
URL: http://teamryttarna.blogg.se
Julia W (TEAMRYTTARNA)

Så jävla rätt det du säger. Det här idag var BARA roande idag inget som man lärde sig som man SKA göra. Jag betalar 400 i månden för Danny, och då kommer jag få rida varje lördag samt i veckorna när hon behöver hjälp och då får jag tillgång till tränare som jag själv får välja ut. Fuck this shit asså, haha

Svar: sv t jw: haha jag vet så jävla onödigt, jag betalar ju 1000 i månaden för 2-3 dagar i veckan och då får jag ut något av det för jag kmr ju rida för cassi ibland och jag får ta ut tränare och jag får göra iprinsip vad jag vill, fattar inte varför vi rider för pernilla?!
josephine grönholm

2012-09-24 @ 22:11:44
URL: http://teamryttarna.blogg.se
Julia W (TEAMRYTTARNA)

nä, haha inte jag heller

2012-09-25 @ 07:36:53
URL: http://teamryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0