glad jossan :)


hej på er, min helg har varit awsome! Har varit i stallet med cassi oo hjälpt till och igår så åkte jag och en annan person som ingen behöver veta till hennes häst som är ung och stor men endå skitsnäll! Fick skritta fram honom och sen hoppade hon upp och red till honom lite för han hade stått hela helgen sen hoppade jag upp igen och hon höll lite lektion för mig, skrittade runt lite travade gjorde volter osv sen tog jag galopp i båda varven och han har så stora steg så galoppen var skitskön!! :D Sen travade jag på en volt för henne och red han lång och låg. :) Sen gick vi till stallet och fixade klart och åkte hem och kom hem igår kl 21 något haha 13 timmar i stallet :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0