Rajmik i mitt hjärta

 Jag vet att jag är förstor för rajmik och han har lärt mig allt han kan. Och ska börja rida storhäst på vendelsö och då kan jag komma ngn stans långt. Men tills i juni tänker jag rida han även om jag ska rida på natten för jag klarar inte av att se någon annan tävla han och rida han så mycket som jag gjorde när inte jag får rida han. Men det bästa avslutet på våran saga skulle helt lätt va en 1 plasering i KM. 
 
Grejen var att min plan var att när skutan skulle sluta hyra han vilket dom kommer göra så ville jag hyra han och tävla han men jag har fan insett att jag är förstor på alla sätt. Han tar ju inte så mkt skada men det ser inte bra ut, visst jag kan rida ut och rida då o då på volten. Men det är inte det jag vill med min ridning. 
 
Så tack rajmik för allt du är verkligen världens bästa häst, även fast du kanske inte är den mysigaste och lättaste men du förstår när man gråter och sådära. Är så jäkla tacksam över allt du har lärt mig och jag vill bara säga till alla som har foderhästar, hyr eller rider på ridskola eller medis osv osv. Ta vara på tiden!
 
augusti 2011-juni2013 blir nog våran saga. 
 
Skrev detta inlägg för många har undrat osv.
 


Kommentarer
becca

såklart du ska hyra rajmik. tycker inte alls du ser stor ut på han.och om det är det nån som tycker det är dom säkert bara avundsjuka över att ni passar så fint <3 Ni passar jätte fint med varandra och skulle komma jätte lång om du satsar.

Svar: <3
josephine grönholm

2012-11-25 @ 21:16:55
URL: http://fjoringkompisar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0