ute med dom bästa <3

Pallar inte skriva värsta komplicerade inlägget såå de går snabbt ;)

Var i skolan oha värsta failen ramlade tre gånger typ tack vare benne och ravin sen så skrämmer ravin mig och allt haha, knaaaaas! Efter skolan var vi i gården lite sen taggade vi till cage där va nasim och alla. Sen taggade jag iman julia och dejan till dejan sen till mig sen gården igen och aa. Senare på kvällen var jag med juliak och rohey, sen kollade jag på fotboll på tvn ofc med den finaste ronaldo <3 Sen däckade jag när dom hade 3-1 till real så aa, ska till skolan om 20 min. Så kanske hinner göra tidinställda.

CYA PUUUSSS!


<3



Kommentarer
Annika

Hej. Jag har gått vidare i Tvspelswebs fototävling på Facebook. Det skulle vara jätte snällt om du skulle rösta på mitt bidrag (nr.9)! Alla som röstar får en länk i min blogg, och har chans att synas för mina 300+ läsare!



http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/final.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer. Det är frivilligt att rösta, det är inget måste!

2012-03-16 @ 12:49:42
URL: http://blogofphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0