Stallet och ridning på lydia

När jag kom till stallet med michelle och amanda så hade russin rymt så tog in honom i hagen och var ute lite med maja och bara pratade om ingenting haha. :) Sen kom alla och vi körde twister och lite sånt, sen kom hästarna upp och skulle rida en fin dam som heter lydia. Gick jätte bra :D Ridpasset var inte jätte speciellt men vi gjorde trapp-skänkelvikningar och tränade på sitsen och handhållningen lite. Och massa lösgörande :)

Nu är jag hemma, åkte nämligen till mormor efter stallet och åt där och bara va dära. :) Imorgon blir det rudanskolan och tömma skåpet sen ska jag, danni och keto göra något. Men dom ska följa med dit, sen på onsdag börjar jag i brandbergsskolan. :D

Har ingen bild på lydia, men ska fota henne någon dag i stallet så ni får se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0