bästa us dagen

Dagen började med att jag och mormor¨åker dit kvart i åtta och så är thilda där, och så ska vi gå till stallet när vi ser att grinden till ponnyhagen är uppe och såklart fick vi jaga dom från jordhögarna tillbaks till hagen. Sen kommer alla andra, och så fixar vi i stallet fyller höpåsar osv. Sen haha, så ska aci upp på en hösilagebal och dom är ju skitstora så sitter hon där och försöker öppna den medans vi springer ifrån henne haha. :D Sen åkte jag thilda juliaw och mormor till ica maxi och köpte saker till tacosen. Sen lagade alla vi mat och gav mat till alla djuren, sen red vi ut barbacka och hade gulliver och så skulle vi galoppera och vad händer jo han drar tyglarna ur mina händer och bockar som en toook, hahahah snacka om att jag fick ont mellan benen så höll han på att dumma sig sen när vi skulle rida tbx så då tog jag rajmik för hade skitont. Och han ställer upp hela tiden, gullet då. <3 Han var så fin gick på halvlånga tyglar och travade fint på. <3 <3 Sen fixade vi i stallet som vanligt med att ge kvällsmat och sen stängde jag och mormor stallet när alla hade åkt. En toppendaag! :D

Nu är jag hos mormor och har precis ätit. Ska göra lite tidinställda osv. <3

 PUUSSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0