mina fötter är döda..

Igår var jag i skolan tills klockan ett och sen gick jag snabbt hem och satt på mig stalluggsen och stalljackan och drog till stallet, fick hålla i solite när cassi fotade. Men dom kommer få det toppenbra på skutan alltså! Det kommer bli bättre, sen så blev jag lite småkär i solite! Åkte hem kvart i fyra och duschade och plattade håret lite så de inte skulle stå rakt upp. :) Mötte keto och katherina i centrum och gick ner till gården och där var man med sossy och kat och jul. Discot var skit boring i början men sen vid sju då ploppade alla 6:or in! :)

Gick hem med keto vid 11 och var skitseg btw för jag hade så ont i fötterna haha.

Idag blir det alles fest så de blir ju kul! :D Ska äta lunch nu så vi seees!


ÄLSKAR ER <3



Kommentarer
Julia K (TEAMRYTTARNA)

älskar dig också <3

2012-02-18 @ 21:27:32
URL: http://teamryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0